Co oznacza skrót SEM w związku z pozycjonowaniem?

pozycjonowanie radom Skrót SEM ma związek z pozycjnowaniem i oznacza z języka angielskiego Search Engine Marketing.

Dosłownie tłumaczy się to jako marketing w wyszukiwarkach internetowych.

SEM to ogół działań promocyjnych podejmowanych w internecie, w celu osiągnięcia najwyżyszch wyników wyszukiwania na wybrane słowa, frazy, które są wpisywane w wyszukiwarkę. SEO (Search engine optimiziation) wchodzi w zakres działań SEM.

Pojęcie Search Engine Marketing jest pojęciem bardzo ogólnym, w które skład wchodzą inne terminy związane z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem.

Również pojęcie PPC (z angielskiego Pey Per Click) wchodzi w skład marketingu wyszukiwarek internetowych.
Zależność między tymi pojęciami idealnie opisuje równanie REM=SEO+PPC.

SEO, a pozycjonowanie

Jak mogłoby się wydawać SEO oraz pozycjonowanie są tym samym, jednak nie jest to do końca prawdą.

Pojęcia te chociaż zahaczają o tą samą tematykę, różnią się od siebie.

Faktem jest, że obydwa te działania odnoszą się do celu, którym jest jak najwyższy wynik wyszukiwanej frazy w przeglądarce.

Jaka jest więc różnica między tymi pojęciami? SEO oznacza dostosowanie strony internetowej do odpowiedniego jej postrzegania przez przeglądarkę, żeby dana strona znalazła się wysoko w rankingach wyszukiwania.

Natomiast pozycjonowanie oznacza cały szereg działań podejmowanych w celu polepszenia pozycji strony, w których skład wchodzi również pojęcie SEO.

Jak więc widać nie są ty pojęcia synonimiczne.

edytuj kod

pozycjonowanie radom
Drugą istotną koncepcją, na której opiera się inbound marketing, jest tzw.
marketing wirusowy, czyli działania marketingowe, których celem jest nakłonienie odbiorców do dobrowolnego rozpowszechniania informacji na temat danej marki. Do najważniejszych technik inbound marketingowych, wykorzystywanych do osiągnięcia powyższych celów, należą: Marketingowcy wykorzystujący strategię inbound marketingu zakładają, że publikowanie wartościowych, zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek, treści, a następnie rozpowszechnianie ich za pomocą takich kanałów marketingowych jak blogi branżowe czy portale społecznościowe, umożliwia przyciągnięcie bardziej sprecyzowanej grupy docelowych odbiorców, zbudowanie z nimi trwałej relacji (tzw.
strategia dojrzewania leadów), a w rezultacie, zwiększenie sprzedaży. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing.

Widok do druku:

pozycjonowanie radom

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: